ban_ny3

Rete Internaziunale per u Cumitatu Tecnicu di Bambù è Rattan hè stata creata L'Organizazione Internaziunale per u Cumitatu Tecnicu di Normalizazione nantu à u Bambù è u Rattan hè stata fundata

Views:0     Autore: Site Editor Data di Publicazione: 2020-01-13 Origine:di u situ

U 26 d'aprile, l'Organizazione Internaziunale per u Cumitatu Tecnicu di Normalizazione per u bambù è u rattan hè stata creata in Pechino. Direttore di l'Uffiziu Forestale di u Statu, Zhang Jianlong, membru di u partitu naziunale di l'Amministrazione Generale di a supervisione di a qualità, u direttore di u Cumitatu di norme Tian Shihong, presidente ISO Zhang Xiaogang, rete internaziunale per bambù è rattan Copresidente di u Cunsigliu Jiang zehui inaugurazione per u Cummissione.

L'Organizazione Internaziunale per u Cumitatu Tecnicu di Normalizazione hè principalmente responsabile di bambù è canna di bambù, canna, è di standardizazione di i prudutti derivati ​​cunnessi, cumpresu a terminologia, classificazioni, specifiche, metudi di prova è requisiti di qualità, u scopu hè attraversu l'internazionalizazione di e norme, facilitendu u cummerciu internaziunale di prudutti di bambù è di canna è l'usu sustenibile di e risorse. Stati membri cumpresi China, Culumbia, è Egittu, è Francia, è Germania, è India, è Indonesia, è Italia, è Giamaica, è Nepal, Nigeria, Filippine, in 12 paesi. Inoltre, l'Argentina è i Stati Uniti è u Regnu Unitu, è a Corea è 20 altri paesi diventanu Stati osservatori di a Cummissione.


Copyrights  2020  AWC Bamboo Products Co., Ltd. Tutti i diritti riservati.