ghjuvani3

U bastone di bambù Cum'è un'arma di Arti Marziali

Views:78     Autore: Site Editor Data di Publicazione: 2020-06-24 Origine:di u situ

I bastoni di bambù sò un tipu di bastone chì hè cunnisciutu per esse assai flessibili è leggeri. Sò generalmente usati in lotta è si trovanu spessu in a manu di un artista marziale cum'è mezu di cumbattimentu.


L'utilità di u bastone di bambù hè stata dimustrata cù u tempu. Era originariamente fattu da steli d'albero chì eranu tagliati à u troncu è poi rimodellati in bastoni chì pudianu esse messi inseme è aduprati per luttà. À l'origine, i bastoni eranu solu un mezu per fabricà armi ma cù u tempu, sò cambiati da esse aduprati solu cum'è arma à esse una parte assai impurtante di u cumbattimentu mudernu. Sò stati scuperti in Giappone, Taiwan, Singapore, Cina, Corea, Malesia, è in altri paesi asiatichi cum'è mezu di lotta è di furmazione.


In a maiò parte di i paesi asiatichi, hè comunmente adupratu cum'è l'arma principale aduprata durante a furmazione. Bastoni di bambù più cumuni sò usati cum'è armi per scopi di divertimentu ancu in i Stati Uniti. Per via di a so flessibilità è di a so leggerezza, sò cumunemente aduprati da e persone chì si addestranu sia in arti marziali sia in tecniche di pugilatu occidentale.


Siccomu i bastoni sò leggeri, ponu esse purtati facilmente da guasi chiunque è sò assai faciuli da aduprà cum'è arma di arti marziali. A struttura metallica di i bastoni di bambù li furnisce una presa assai dura per chì l'utente ùn abbia micca da preoccupassi di danneghjassi accidentalmente quandu si tenenu.


Ci sò parechji tippi di armi di bambù dispunibuli oghje. Vanu da bastoni più pesanti, più durevuli, à bastoni più leggeri è più flessibili chì ponu esse aduprati per l'intrattenimentu.


Ci sò parechji stili di arti marziali chì si focalizanu nantu à a lotta cù i bastoni, cum'è Stickfighting, Jujitsu, Aikido, Karate, è altri. Parechje persone praticanu questi stili di arti marziali è di sparring cù bastoni di bambù cum'è un modu per aumentà e so abilità di autodifesa. Questu hè perchè hè assai più faciule per amparà tecniche di autodifesa mentre impara à difende si. Ancu e persone chì ùn participanu micca à alcunu di i stili di arti marziali chì si focalizanu nantu à a lotta di bastoni a trovanu assai utile in a so vita d'ogni ghjornu.


Per quelli chì praticanu a lotta di bastoni, ci sò vantaghji è svantaghji per ogni tippu di bastone. U vantaghju u più evidente per un bastone di bambù leggiu hè chì pò esse purtatu facilmente è adupratu in varie situazioni. Per via di a so leggerezza è di a so forma, hè perfettu per u trasportu. A causa di u so quadru robustu, pò piglià a stessa battuta cum'è un bastone grossu è pesante faria senza rompe.


Per e persone chì preferenu un tippu di bastone più liggeru, più flessibile, ci hè una varietà di stili da sceglie, ognunu di i quali offre un vantaghju unicu. U bastone di bambù più chjucu è più leggeru hè cunsideratu cum'è a scelta migliore per quelli chì imparanu solu l'arte di luttà cù i bastoni è ùn anu micca bisognu di preoccupassi per rompe e so armi pesanti è costose. Per i migliori risultati, a dimensione più ligera hè megliu accumpagnata cù un bastone di legnu di dimensioni medie à grandi. Stu tipu d'arme pò esse facilmente purtatu intornu senza rumpitura è pò esse adupratu in guasi ogni situazione.

Copyrights  2020  AWC Bamboo Products Co., Ltd. Tutti i diritti riservati.