ban_ny3

cumu fà un traliccio di bambù

Views:1     Autore: Site Editor Data di Publicazione: 2020-06-12 Origine:di u situ

Amparà à fà un tralicci di bambù ùn hè micca un prucessu difficiule. A chjave hè di sapè à chì aspetta u vostru trellis, è per ciò chì l'avete da aduprà. Hè impurtante nutà chì i tralicci di bambù sò assai diversi da l'altri tippi di tralicci, allora u primu passu per amparà à fà un tralicci di bambù hè di capisce ciò chì fate.


A prima cosa chì avete bisognu di sapè nantu à u vostru traliccio di bambù hè l'altezza è a dimensione chì vulete chì sia. Duvete piglià misure di l'area induve pensate di custruisce u vostru trellis. Pigliate una foto di u to giardinu è piazzate accantu à u schema chì avete fattu nantu à carta.


Avà hè una bona idea di rivedere questi diagrammi è vede se pudete cambialli un pocu. Per esempiu, se u vostru giardinu hà picculi arburi, pruvate à ottene un tralicci più longu per ch'ellu ùn si stacca fora di a terra. Se avete assai arburi mediani in u vostru giardinu, pudete vulete andà cun un tralicci più longu è tene in contu quanti membri di l'arburu circundanu. Cù un tralicci fattu di bambù, hè impurtante avè a lunghezza è a larghezza uguale in modu chì ci sia un aspettu simile à una scala à tutta a struttura.


Avà chì cunniscite a dimensione di u vostru trellis, hè ora di fà u vostru pianu. Duvete creà un pianu chì vi mostri ciò chì duverete fà per uttene erettu. In fatti, hè megliu avè un pianu cumpletu di u trellis prima di cumincià à custruì lu.


Avà chì sapete cumu fà un traliccio di bambù, u sicondu passu hè di piglià u vostru schema è di tirallu nantu à carta millimetrata. Una volta finitu questu passu, duvete custruì un bloccu di legnu attaccendu u ramu di bambù à u bordu di u pianu. Pone u ramu di bambù attraversu u foru in u legnu, è aduprate un martellu per fissallu. Assicuratevi di aduprà ancu a misura curretta di cola.


Quandu hè ora di mette in opera, pudete truvà o un cortile di legnu vicinu à voi o urdinà un traliccio di bambù da una sucietà in a vostra zona. Assicuratevi chì uttene un pruduttu durevule chì hè statu preparatu per appende à u muru. Pigliate u vostru tempu quandu misurà u vostru trellis per assicurà chì l'abbiate currettu.


U bambù pò vene in diverse larghezze, ma i più cumuni sò standard di trè piedi è altezza di quattru piedi. Arricurdatevi chì i culori più pupulari di i tralicci di bambù sò rossi, bianchi è neri, è chì u tralicci duverà esse pittatu se vulete chì si spicchi in u cortile.


Quandu amparate à fà un tralicci di bambù, puderete uttene u più usu da ellu è gode veramente di a so bellezza. Cù a cunniscenza di cumu fà un tralicci di bambù, puderete fà belli è unici tralicci di bambù chì ponu durà per l'anni à vene.

Copyrights  2020  AWC Bamboo Products Co., Ltd. Tutti i diritti riservati.